Czy inwestować w wodę do biura?

Każdy rozsądny przedsiębiorca wie, że spore koszty w firmach generowane są przez rzeczy błahe i zwykle niewiele znaczące, a sumarycznie składające się na duża kwotę. Dlatego wielu nie przykłada wagi do takich spraw, jak zaopatrzenie firmy, biura czy poczekalni dla klientów w dystrybutory z wodą. Tymczasem jest to element, który nie tylko okazuje się być inwestycją, ale także sposobem na oszczędności i jednocześnie doskonałą reklamą dla przedsiębiorstwa. Jak to możliwe?

Woda do biura mówi wiele o firmie

Faktem jest, że nie każdy przedsiębiorca stara się zaspokajać podstawowe potrzeby swoich pracowników. Nastawienie takich osób zmienia się jednak, gdy poznają, ile pozytywnych stron ma zamawianie baniaków z wodą.

Przede wszystkim woda do biura zapewnia prawidłowe funkcjonowanie całego zespołu pracowników – odwodniony organizm jest o jedną piątą mniej efektywny w wykonywaniu swoich zadań, bo taka osoba ma problemy z koncentracją, częściej choruje, odczuwa dyskomfort oraz niezadowolenie ze swojej obecnej sytuacji. Darmowa woda do biura w eleganckich dystrybutorach załatwia tę sprawę, a przedsiębiorstwo cieszy się współpracą ze zdolnymi, zaangażowanymi w sprawę firmy pracownikami.

Podobnie rzecz ma się z samymi klientami, jeśli ci odwiedzają przynajmniej od czasu do czasu siedzibę firmy. O wiele lepiej w oczach klientów wygląda możliwość poczęstowania się chociaż źródlaną wodą w chwili oczekiwania na obsługę. Część firm dystrybuujących wodę do biur umożliwia skorzystanie także z oferty na inne, tym razem ciepłe napoje, jak kawa czy herbata. Dostawy do takich automatów – oraz do samych dystrybutorów z wodą – odbywają się regularnie, bez potrzeby dzwonienia po serwis i zamawiania usługi. To pewnego rodzaju odciążenie dla firmy, która także nie ponosi żadnych kosztów dodatkowych z tytuły transportu. Oszczędność jest więc oczywista – firma płaci za wynajem urządzeń, filtry, akcesoria oraz samą wodę. Szacunkowa ilość wody odpowiadającej zapotrzebowaniu zawsze ustalana jest na początku współpracy, aby można było ów koszt bez trudu wkalkulować w zakładany, firmowy budżet.

Woda do biura – dzisiaj to element niezbędny

Jeśli konkretna firma chce się liczyć na rynku, chce pokazać, że nadąża za obowiązującymi trendami, a także, ze jest czuła na potrzeby innych, powinna zaangażować się właśnie w takie akcje. Decydując się na współpracę z konkretnym dystrybutorem nie można pozwolić sobie na wybranie pierwszej oferty z brzegu czy przedsiębiorstwa znajdującego się najbliżej. Jeśli pracodawca chce faktycznie zadbać o swoich pracowników, musi to zrobić z głową.

To znaczy, że pozyskiwana woda powinna pochodzić zawsze z pewnego i sprawdzonego źródła, dostarczana najlepiej przez firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży. Cena usług takich przedsiębiorstw może być nieco wyższa w stosunku do innych, jednak jest to najczęściej cena wysokiej jakości. Nie chodzi tu jedynie o gwarantowaną jakość samej wody, ale również o sposób serwisowania, wiarygodność, terminowość i faktyczną regularność bezpłatnych dostaw wody do obiektu.