ErpBox jako program do wystawiania aukcji Allegro – kiedy warto z niego skorzystać?

Allegro jest bardzo popularnym serwisem aukcyjnym, który z uwagi na przystępność oraz czytelną prezentację ofert przyciąga licznych użytkowników, chętnie robiących na nim zakupy.

Obecnie strona ta służy przede wszystkim firmom, które starają się zaprezentować swój asortyment internautom – jest to ważny kanał dla każdego polskiego przedsiębiorcy wiążącego przyszłość swojego biznesu właśnie z e-commerce. Nie można zaprzeczyć, że z uwagi na szeroką bazę potencjalnych klientów oraz liczne udogodnienia dla nowych sprzedawców, przechodzenie obojętnie obok ogromnego potencjału Allegro jest bardzo nierozsądne.

Jak efektywnie rozwijać sklep i utrzymać wysoką sprzedaż?

Pierwsze kroki na Allegro są zazwyczaj dość łatwe – nowi sprzedawcy mogą liczyć na wiele rabatów związanych z pakietem powitalnym, co pozwoli im rozwinąć skrzydła nawet na silnie zdominowanym przez konkurencję rynku. Wraz ze zwiększaniem się nakładu sprzedaży można jednak szybko zdać sobie sprawę, że samodzielne zarządzanie sklepem to prawdziwe wyzwanie. Osoby, które do tej pory starały się na własną rękę obsługiwać wystawianie ofert i wysyłki, z pewnością staną przed perspektywą konieczności poszerzenia kadry pracowników, co oczywiście wiąże się z odczuwalnym zwiększeniem kosztów prowadzenia sklepu.

Nie trzeba się jednak obawiać – istnieją inne sposoby, aby poradzić sobie z taką przeszkodą. Profesjonalny program do wystawiania aukcji Allegro ErpBox jest przydatnym narzędziem w rękach mikroprzedsiębiorców, którzy chcą skupić się na ważniejszych kwestiach, niż rutynowe procesy obsługi sklepu. ErpBox to także doskonała odpowiedź na potrzeby większych sklepów, które szukają sposobu na zwiększenie efektywności pracy całego zespołu.

Jakie realne korzyści jest w stanie zapewnić program do wystawiania aukcji Allegro?

Jako dynamiczne rozwijany program do wystawiania aukcji Allegro, ErpBox zapewnia swoim użytkownikom szereg wyspecjalizowanych funkcji, które znacznie pomagają w zarządzaniu sprzedażą. Szczególnie przydatny jest tu manager aukcji, znacznie ułatwiający ich obsługę. Integracja Allegro w ErpBox pozwala między innymi na:

  • Szerokie opcje automatyzacji – ErpBox jest w stanie wyręczyć swoich użytkowników w wielu rutynowych czynnościach, jak wysyłanie wiadomości e-mail do klientów, przypisywanie kurierów do metod wysyłki, druk listów przewozowych, aktualizacja statusu zamówienia i wiele więcej!
  • Łatwe     i intuicyjne zarządzanie – szybki dostęp do informacji o płatnościach czy szczegółowych logów zamówienia jest bardzo przydatny, a wiele opcji przejrzystego filtrowania zamówień to podstawa dla wygodnej obsługi sklepu.
  • Lepsza obsługa zamówień – ErpBox pozwala pobierać wszystkie zamówienia z Allegro oraz łączyć wiele zamówień klienta w jedno.

Możliwości systemu ErpBox jest wiele więcej – warto zatem wprowadzić je do własnego sklepu internetowego!